Wednesday 13 July 2016

Good & Bad News

Hello.

Good news and bad news kata kauu. Mahu dengar berita baik atau berita buruk dulu? Berita baik lah kan. Berita baik dia aku dapat kerja!! Yeyyy!! Akhirnya ada juga yang berminat call aku mau ambi aku sbg kuli-kuli dorang. Aku happy gila tp macam tidak happy gila juga huhu. Aku happy lh kan dapat kerja, esok-esok dapat lah gaji walau tidak seberapa. Dapatlah juga rasa duit sendiri. Walau tidak seberapa. Dapatlah juga ambi pengalaman.

Berita buruk dia, tidak lah buruk sgt pun hehehe. Cuma lepas dpt kerja ni, aku kena buat banyak urusan lagi. Pegi klinik sb dia mau medical check up just jarum-jarum lah, beli kasut sb dia tdk mahu kasut sekolah/kanvas mau kasut getah2 safety. Belum apapa sudah start buang duit. Ah malas aku. Malas aku keluar rumah berurusan. Huhu. Lepastu aku start kerja pun sorang2. Pandai2 lah aku bawa diri esok berkenalan dengan staff lain, hmm malu, segan :'<

Kita tengok lah macamana nanti :(

Baii!

No comments:

Post a Comment